Γύρη

Η γύρη των μελισσών διαθέτει ένα εντυπωσιακό θρεπτικό προφίλ. Περιέχει πάνω από 250 βιολογικά δραστικές ουσίες, οι κυριότερες των οποίων είναι οι πρωτεΐνες και τα αμινοξέα, οι υδατάνθρακες και τα σάκχαρα, τα λιπίδια και τα ελεύθερα λιπαρά οξέα, καθώς και οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία. Η ακριβής περιεκτικότητα της γύρης σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά ποικίλει όπως αναφέραμε παραπάνω αναλόγως με τα χαρακτηριστικά της χλωρίδας από την οποία προήλθε.

Η συνιστώμενη ημερήσια δόση είναι από ένα κουταλάκι του γλυκού, έως μία κουταλιά της σούπας, μία φορά την ημέρα για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από έναν με δύο μήνες. Τη γύρη μπορείτε να την καταναλώσετε απευθείας στο στόμα, διαλυμένη σε χυμό ή γάλα ή ακόμα και στο γιαούρτι ή στη σαλάτα σας σε συνδυασμό με λίγο μέλι για να είναι πιο ευχάριστη η γεύση της.